perjantai 13. kesäkuuta 2014

DIY: Hattarakassi kesäksi


Onkohan mulla liikaa pöytäliinoja? Ehkä... :)









































Jostain lehdestä tai netistä pomppasi vastaan kesäkassi, johon oli näppärästi ommeltu kaksi nelikulmaista pitsiliinaa yhteen. Mulla alkoi raksuttaa heti, että mahtaa tulla myös tosi kiva höttöbägi, jos laittaa kaksi pyöreää pitsiliinaa vastakkain ja surauttaa ympäri.



Mulla on noita bambukahvoja jos vaikka minkäkokoisia ja -mallisia yksi kaapin hylly täynnä farkkukasseja varten, joten kävin valkkaamassa mahdollisimman pienet ja sievät ja surautin ne kiinni.
Hyllystä vielä leveä ruskea pitsi koristeeksi ja ... tadaa! Hattarabägi on valmis!
Aikaa meni ehkä vartin verran. Helppoa, nopeata... ja tulee pöytäliinakaappiin äkkiä tilaa :)
Ei ehkä kannata kovin pieniä avaimia tai parkkikolikoita kanniskella tässä veskassa...

Torstaiyön terveisin,

Ellis

9 kommenttia:

  1. Niin ihanan kesäinen bägi! Kyllä kelpaa tuota kädessään kannella :) Mukavaa viikonloppua :)

    VastaaPoista
  2. Hyvähyvä! Mulla on samalla idealla tehty mutta vähän erilainen kuitenkin :) On se hyvä kun on kaapit täynnä tarvikkeita joka lähtöön! Mulla taitaa kesä keretä mennä ohi ennen kuin ehdin kesäkassin tekoon...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sanos muuta... sellainen haittapuoli materiaalipaljoudesta tosin on, että tavarat tuppaa häviämään. Tiedän, että mulla on jokin etsimäni juttu, mutta se, löytyykö se, onkin ihan toinen juttu :D

      Poista
    2. Kyllä vaan, täytyy myöntää; samanlaista haittaa täälläkin :D Ja sitten on vielä semmonen juttu, että joskus löytää jotain jota ei pitänyt edes varastoissa ollakaan !! Voihan hamsteri!

      Poista
  3. Eksyin tänne toisaalta. Kiinnostuin tekemistäsi farkkutöistä joten päätin jäädä lukijaksi.

    VastaaPoista