tiistai 20. tammikuuta 2015

Höpö-höpö -mekko


Eilen sattui tuunattavien kasasta tippumaan pitkä pellavahame, suoraan jalkoihin. Sitä nostaessani lattialta alkoi päässä raksuttaa...

Olin vähän aiemmin leikannut essua varten palasia mun vanhoista, ohuista lempifarkuista, mutta jotenkin en saanut palasista essua asettumaan. Kaiken kun pitäis asettua noin vaan, ilman sen suurempia päänvaivoja :D




Tartuin saksiin ja nappasin hameesta yläosan pois. Farkun lahkeesta sain just sopivan yläosan ja väliin ompelin vanhasta tarjotintelineestä pitsisen kantohihnan - sekin oli just sopivan mittainen!




Vähän nauhaa ja taskua pitsiliinoineen sinne tänne - niin ja vanha neulosvyö, siitä tuli mainio lenksukka pään ympäri pitelemään yläosaa paikallaan.





Siinä se on, ristin sen Höpö-höpö - mekoksi.



Työpäivän päätteeksi nappasin kuvan, miltä Höpö-höpö -mekko näyttää päällä.



Kuvasta tuli kummallisen sumea, varmaan joku höpö-höpö -suodatin... :D

Ellis


16 kommenttia:

  1. Höpöhöpö-suodatin :D
    Saisipa jonkun idean... vaatekaapissa olisi kyllä materiaalia...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh.. joo se sen täytyy olla :)
      Kuule, mä pähkään aina samalla tavalla... sit mä meen mun vaatehuoneeseen ja seison ja ihmettelen siellä. Nyin henkarista vaatteita, joita en käytä ja mietin, mitä muuta niistä vois tehdä ennen kuin päätyvät kirppiskasaan. Aina joskus jotain idistä pukkaa :D

      Poista
  2. Voi ei, miten kiva mekko! Tuollaisessa viihtyisin kyllä minäkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Kyllä tää onkin jo saanut kyytiä. Töissä ja kotona. :)

      Poista
  3. Höpö-höpössä on pellavan, farkun ja pitsin liitto parhaimmillaan <3 Puss & Kram koko ihanuus!

    VastaaPoista
  4. Kyllä sinä olet luova!!! Höpöhöpölle kaikki pisteet :)

    VastaaPoista
  5. Miten ihmeessä keksit aina noita mukavia tuunauksia!?
    Blogissani on haaste sinulle. Toivottavasti innostut vastaamaan siihen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm, vaikeaa vastata tuohon, jostain niitä vaan tupsahtaa mieleen. :)
      Kiitti hasteesta! Mä oon onneton noiden kanssa... ihan hävettää, niin monta haastetta jäänyt unholaan ja vastaamatta. Jospa mä terästäytyisin tämän kanssa - ainakin vastaamaan sun kivoihin kysymyksiin. :)

      Poista
  6. Iik miten kiva-ihana höpöhöpö.tuollaisessa viihtyisin kans:) mukavan lutunen ja persoonallinen.

    VastaaPoista
  7. Kyllä pientä höpöhöpöä aina tarvitaan:) Näin nättiä varsinkin!

    VastaaPoista
  8. Kääk mikä symppis ja kaunis. Haluisin :)

    VastaaPoista