lauantai 5. maaliskuuta 2011

The Tuliaiset



Lupasin kertoa Kanadan tuliaisista. Täytyy sanoa, että se kaikkein paras tuliainen istuu sohvalla ja syö fazerin sinistä :)
Tässä kuitenkin otos niistä matkalaukusta löytyneistä tuliaisista, niitä oli paljon, ihan kaikkea en kuvannut.
Suuret kiitokset <3
Shoppaaminen on tälle miehelle mieluisaa puuhaa - meillä minä olen se, joka odottaa kaupan tuulikaapissa tai joskus jopa autossa, kun olen saanut omat ostokseni valmiiksi. Believe it or not!
Ja kotiinpaluut on kuin pieniä jouluja, paketteja... kaikille rakkaille... Myös itselleen tämä isäntä löytää kivoja vaatteita, malttaa kokeilla ja etsiä.

Pehmeitä laadukkaita tuliaisia mulle ja nuorisolle, näiden lisäksi t-paitaa, neuletta...



Sitä mun toivomaa vaahterasiirappia... nam!
Ja iso pullo kanadalaista viskiä :) Juu, olen viskin ystävä - kohtuudella tottakai!



Nyt päivitämme lomaviikon kuulumisia ja maistamme jääviiniä, joka on kanadalainen makea, erikoisella menetelmällä valmistettu viini.

Mukavaa lauantai-iltaa!

Ellis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti